Оплата та доставка
Оформити замовлення в інтернет-магазині Електромережа можна на сайті або по телефону 0966445118, 0736445118
Після успішного оформлення заказа на нашому сайті, Ви побачите відповідне повідомлення про те що замовлення прийняте.
На електронну скриньку, вказану Вами при оформленні замовлення, надійде автоматичне повідомлення із номером замовлення та інформацією про товар, кількість та вартість.
Чекайте зворотній зв'язок від менеджера протягом доби для перевірки, підтвердження та уточнення деталей.
У разі, якщо з будь-яких технічних причин ви не отримали зворотній зв'язок протягом доби і замовлення для Вас актуальне, Ви можете звернутись для уточнення:
- На будь-який номер зазначений на сайті
- Скористатись кнопкою "Замовити дзвінок"
- Написати в месенджер Telegram або Viber.
Доставка товару здійснюється по всій території України службою доставки «Нова Пошта» у відділення або за Вашою адресою кур'єром «Нової Пошти».
Термін доставки товару складає 2-3 дні в залежності від регіону та наявності товару на складі.
При оформлені адресної доставки вартість доставки розраховується за тарифами перевізника та сплачується Покупцем.
Самовивіз товару можливий за адресою: Київська область, місто Бровари, вулиця Гельсінської групи 14Б з Пн-Пт: 09:00 – 17:00 | Сб, Нд: вихідні за умови наявності товарів на складі. Наявність товарів попередньо уточнюйте у менеджерів.
*Умови доставки дійсні у разі придбання товарів за роздрібними цінами вказаними на сайті. При використанні акційних пропозицій та оформленні замовлення у розстрочку або оплату частинами, вартість доставки сплачується Покупцем.
Можливі способи оплати:
· післяплата (у відділеннях Нової Пошти після отримання замовлення);
· на розрахунковий рахунок ФОП;
· покупка частинами від Monobank;
· оплата частинами від ПриватБанку;
· безготівковий розрахунок для юридичних осіб.
Оплата відбувається виключно у національній валюті.